Dålig dag.

publicerat i Allmänt;
alltså, denna dag.
 
Min dag började 02.30 inatt.. och denna gång var det inte V´s fel. 
För han sov då som en stock bredvid mig.
Jag däremot hade en sån tandvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

försökte lösa det själv och tänkte att det blir säkert bättre snart, men blir det inte bättre så får jag väl ringa till tandläkaren..
 
Jag och V var ut på lite äventyr, och for sen hem för att äta lunch. 
Det gick rätt dåligt, jag trodde på riktigt att jag skulle krevera så ont det gjorde att tugga.
Insåg att jag kan inte vänta till morgondagen med att ringa.. så jag ringde till tandläkaren, fick en tid kring 15.30.

Men eftersom att de som de behövde göra skulle ta så lång tid, och V var med så fick vi boka om en ny tid, så jag kan lämna V´s hos barnvakt. 

Så imorgon skjutsar jag liten till farfar så får dom busa medans jag far till den där jäkla tandläkaren..

Jag är LIVRÄDD för tandläkare.. 
 
Mina två största skräcker här i livet är tandläkare och båt. 
Men jag skulle gladeligen åka båt 2 veckor i streck om det innebar att jag slapp gå till tandläkaren. 

Nåja, nog tjatat om det, nu ska jag försöka få i mig lite kräm (typ det enda jag kan äta) 
och sen tänker jag krypa ner bredvid V och förhoppningsvis sova gott.
 
Vad är eran största skräck?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Lätt! Spindlar!!! 😝

Svar: hahah, otippat ;)
sofiajernste.blogg.se

Kommentera inlägget här :