Sovmorgon, jobb och blombud.

publicerat i Allmänt;
Men hallå! 

Idag började jag dagen med sovmorgon. 
ÄNTLIGEN säger jag bara. 

Jag älskar att jobba, annars skulle inte jag spendra min sommar med två jobb. 
Jag är glad att jag kan och har möjligheten att jobba. 

Jag hade i söndags min enda lediga dag på 18 dagar. 
Skönt att få vara lite ledig! men då kom V och väckte mig tidigt! :) 
Men det gör mig ingenting, jag är glad att jag fick en helt ledig dag med honom! :) 

Men hur som helst, sovmorgon idag, och jag vaknar upp på det sämsta humöret någonsin. 
usch, hatar att vakna upp så. 

gjorde mig klar för jobb på byggmax och åkte dit. 


Kring 12 tiden höll gick jag mot kassan för att göra någonting. 
In kommer det en kvinna med blommor, och jag tänker Oj, ska vi få blommor av någon kund, för att vi gjort något bra, för att någon kund är riktigt nöjd med servicen vi gett! 

hon kommer fram till mig och säger, jag söker efter Sofia. 
jag fick en chock och sa att det var jag. Hon gav mig blommorna och önskade mig en trevlig dag. 

Gick till fikarummet och öppnade dom, där fanns det helt underbara blommor med ett kort där det stod, jag älskar dig tokfia, forsätt jobba nu / Fredrik 

Då har min fantastika pojkvän skickat blombud till mig, till jobbet! 
Jag kan meddela att jag gått med ett extra stort leende på resten av dagen! 

Att han tog sig tid att göra något sånt. 
Han är bra romantisk den där killen!
 
 

 
På eftermiddag idag så drog åskan in igen.. 
Alltså, jag hatar den där åskan. 
jag är livrädd, och att vara utomhus när det åskar är inte helt optimalt för mig. 
Men nåja, jag överlevde även denna gång. 

Kvällen har jag spenderat i soffan, med fötter som värker och en trötthet som är dags att göra till viljes nu. 
Så, godnatt! hoppas ni också haft en toppendag! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monika:

Kärlek <3

Svar: Ja <3
sofiajernste.blogg.se

Kommentera inlägget här :