5 Juli.

publicerat i Allmänt;
Hej på er. 

5 juli idag, och denna dag har gått fort!! 

Jag och V började morgonen med frukost framför barnprogram. (ja, det är helt okej att göra så när man har sommarlov/semester) 
Jag åt visserligen ingenting då min tand bråkat med mig hela natten. 

Sen var vi ute och busade en stund innan jag skjutsade V till farfar, eftersom jag skulle till tandläkaren. 
 
Som jag skrev igår, är livrädd för tandläkaren, men jag säger då det, får jag enbart gå till den fantastiska människan jag hade idag, så skulle det kännas betydligt mycket lättare.
Där snackar vi rätt människa på rätt plats! 
 
Sen for jag hem och fick äntligen äta lunch.. har inte kunnat äta ordentligt på två dygn, så det var efterlängtat kan jag meddela.. 

Köttbullar och makaroner har aldrig smakat så bra! haha..

När V hade vaknat så åkte jag dit för att hämta honom, stanna kvar en stund och drack en kopp kaffe innan vi åkte mot stan för en snabb vända in på HM och Åhlens. 

Sen har vi bara varit hemma och lekt, haft allvarliga samtal.. vet ni hur svårt det är att hålla sig för skratt när en
2-åring försöker säga hela meningar, och mamman förstår ungefär 2 ord? 
Men det är spännande att höra honom prata på. 

Nu sitter jag och spanar efter lite träningsbloggar och träningstips. 
Någon som har något förslag? 

nä. dags för kvällsfika och sen försöka sova.. tvättid 07.00 imorgon..
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Det ska bli så kul att få upp er så jag får höra honom prata IRL.
Puss på dä

Svar: Vi längtar också!!! puss på dä mä..
sofiajernste.blogg.se

Kommentera inlägget här :