Birsta/Ikea.

publicerat i Allmänt;
Godkväll!

Idag har jag, V och F spenderat dagen på Birsta och Ikea.
Som vanligt kom vi inte därifrån tomhänt, utan hittade en hel del.

På Ikea, så köpte jag helt plötsligt ett skrivbord, riktigt snyggt, men det tog lång tid att skruva ihop det.
Mest ville jag ha det, så jag skulle ha något snyggt att ha mina nya dator på! (som jag köpte i veckan, var verkligen på tiden, då min gjort sitt för flera år sen egentligen)

Sen köpte jag lite smått och gott.
Efter Ikea så gick vi över till Birsta för att kolla efter lite inredning till F´s lägenhet.
Och det viktigaste av allt, kläder till V.
Så nu har V en massa nya kläder.
Känns som att han växer ur allt så fort nu.
 
Efter det så åkte vi till en leksaksaffär, så V skulle få välja sig en valfri leksak.
Han hade så himla roligt där inne, och det var svårt att få honom därifrån.
Han valde iaf lite duplo.
 
sen var vi på någon affär till innan vi begav oss hem.

kvällen har spenderats med att skruva ihop skrivbordet, och V var en fantastisk hjälpreda.
 
Ja, det var väl det som hände hos oss ikväll.
 
 
Nu ska jag och F sätta oss och se någon film.

Vad har ni gjort idag?

Hoppas ni haft en bra lördag!
 
 
 
fikapaus
mitt nya skrivbord, och min nya dator!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monika:

Vi har ett likadant skrivbord men det används som sybord hos oss :) Ha det gott, kram

Svar: Jasså? jag vart väldigt kär i det.. Skönt att ha ett lite mindre och behändigare skrivbord! :) Detsamma, kram!
sofiajernste.blogg.se

Kommentera inlägget här :