Onsdag

publicerat i Allmänt;
Jag fick börja min morgon med en "sovmorgon". 
Om man nu kan kalla 05.45 för sovmorgon, men när det gäller det veckor som jag har V, så är det verkligen sovmorgon, och jag var så utvilad när jag vaknade. 
Fick sova en hel natt. 

Så min dag började bra, V´s dag var däremot lite sämre, sur och tvär var bara förnamnet. 

Kring 10 åkte vi ut till farmor och farfars stuga, där jag skulle lämna V. 
Då det egentligen är pappavecka, men pappan jobbar, så jag har haft V några dagar extra, och nu skulle farfar ta över. 

Så efter att jag varit där en stund så åkte jag hem och packade och gjorde mig klar. 

Sen tog jag tåget upp till Övik där F hämtade mig på tåget och sen åkte vi hem till honom.. 

Sen har det inte hänt så mycket mer. 
Imorgon är mina planer ungefär att sitta på balkongen (om det är bra väder) 
annars vet jag inte. F jobbar så ska väl bara vänta på att han slutar. 

Nä, nu blir det att glo på någon film och sens sova! 
hoppas ni haft en bra kväll! 
 
 

Kommentera inlägget här :