Övik, Karlstad, Norrbotten.

publicerat i Allmänt;
Ja, i helgen känns det som att jag varit överallt i sverige.

På fredag efter att F och hans kollega slutat, så började vi bege oss mot Karlstad. 
Det är en resa på närmare 70 mil.

Vi landade på hotellet omrking 02.30. 
Då var det bara bums i säng, då vi var sjukligt trötta, plus att vi skulle upp tidigt dagen efter. 

På lördagen hjälpte vi F´s kollegas syster att flytta. 

Jag vet inte om jag var till så stor hjälp, men grabbarna kämpade på bra.
efter att vi var klara bjöd hon vi hade hjälpt, på god mat.
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och sen åkte jag och F in till centrala karlstad.
Mysig stad, även om vi inte hann se så mycket..

Sen blev det bara en lugn kväll framför tv:n, då man var rätt sliten. 

Söndag steg vi också upp rätt tidigt, och sen begav vi oss hemåt. 
Resan hem gick det betydligt fortare än resan dit.

När vi kom till härnösand blev jag avsläppt medans grabbarna drog vidare hem till övik.
Jag plockade lite hemma, och sen drog jag och hämtade V. 
Då åkte vi till övik, då jag skulle bytlåna bil med F, så han har min volvo och jag kör hans saab. 
 
imorse vaknade vi som vanligt före fan, så vid 06.30 påbörjade jag och V våran semesterresa upp till mamma/mormor. 

kring 12 var vi framme och drog och överraskade mormorn lite. 
sen har vi gått på stan och sväng, och sen varit och handlat med mormorn.
 
Nu måste jag verkligen sova, vill ju ha massor med energi imorgon då vi ska åka till boden, och få träffa det senaste lilla tillskottet i "familjen". 

hoppas ni haft en bra helg, det har jag haft, även om den var lite intensiv. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :