Tandvärk...

publicerat i Allmänt;
Alltså, denna tandvärk som jag nu haft sen i söndags.. 
Den har hållt på att driva mig till vansinne. 

Jag var ju hos tandläkaren i tisdags, tror jag det var. 
Det blev bättre efter jag varit där, men igår när jag vaknade var det värre så ringde till tandläkaren igen.. 
De bad mig avvakta och ta värktabletter när det var som värst..
Så jag gjorde som dom sa, men mot kvällen så trodde jag att jag skulle gå sönder, så otroligt ont jag hade. 
Ingen värktablett hjälpte. 
Efter många om och men somnade jag äntligen. 

Så min sovmorgon imorse uteblev. 
jag följde med F till jobbet för att sen ta hans bil, så att jag kunde frakta mig själv till en tandläkare.

För tillfället har jag ingen tandvärk och har faktiskt inte tagit en enda värktablett på hela dagen! 
Så nöjd! 

Efter att jag varit där for jag och åt lunch med F, sen följde jag med honom och åkte lastbil resten av dagen! 
När han slutade åkte vi och hämtade upp hans lillebror och skjutsade hem honom, innan vi åkte hem igen. 

Nu har jag just packat om, för imorgon ska vi bege oss till Karlstad, efter att F slutat jobba. 

Han ska hjälpa en att flytta, och jag tänker hjälpa till så gott jag kan. 

Men nu tänker jag sova, och förhopningsvis får jag sovmorgon imorgon också! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :