Testa godis!

publicerat i Allmänt;
Hej på er! 

Ikväll har jag och F testat lite godis. 
Vi har beställt ifrån usagodis.se

Vi tänkte att vi ger dom poäng, från 1 till 5. 
Så nu kör vi. 
 
  
Jelly Belly draft beer. 
Väldigt delade åsikter där. 
F gav dessa en 4 utav 5.
Jag gav dessa  1 utav 5.
F älskade dessa, och snart har han ätit upp påsen. 
Medans jag åt 1 och tyckte att det räckte så. 
Sour Patch kids Extreme. 
F gav dessa 4 utav 5. 
Jag gav dessa 4 utav 5. 
3 olika smaker fanns det i denna påse. 
Båda jag och F gillade de blåa bäst! 
Grandma´s chocolate chip cookies. 
F gav dessa 4 utav 5. 
Jag gav dessa 4 utav 5. 
De var goda, smakar som de kakor som du kan köpa på Ica typ. 
Million dollar bar. 
F gav denna 3 utav 5. (han trodde dock den skulle vara godare) 
Jag gillade denna lite mer och av mig fick den 4 utav 5. 
Den smakade chokladen man får i en chokladkalender. 
Jag älskar ju den chokladen så! :) 
Hershey´s Milk chocolate. 
F gav denna 2 utav 5. 
Jag gav den 3 utav 5. 
Helt okej. Men inget speciellt egentligen. 
Sour Patch watermelon. 
F gav dessa 3 utav 5. 
jag gav dessa 5 utav 5. 
Jag ÄLSKADE dessa.
Så himla goda! 
Hershey´s Cookies´n´Creme
F gav denna 3 utav 5. 
Jag gav denna 2 utav 5. 
Jag är sååå besviken. 
Jag trodde verkligen denna skulle vara supergod. 
Men nej. 
Milk Duds. 
F gav dessa 2 utav 5. 
Jag gav dessa 4 utav 5. 
Jag gillade dessa. 
De smakar som gräddkola tror jag de heter. 
Som man kan köpa i lösviktsgodiset. 
Twizzlers. 
F gav dessa 1 utav 1. 
Jag gav dessa 1 utav 1. 
Det här var den absolut största besvikelsen. 
Dom var rent utav äckliga. tyvärr. 
Milkyway Magic stars.
F gav dessa 4 utav 5. 
jag gav dessa 3 utav 5. 
Nja, detta var inte riktigt min grej. Men F har tryckt i sig några fler efter testet ;) 
Grandma´s chocholate Brownie. 
F gav dessa 4 utav 5. 
Jag gav dessa 5 utav 5. 
Dessa var verkligen såå goda.
Smakade typ kladdkaka. 
Och jag älskar kladdkaka så! :)
 
Nu måste jag snart sova, då jag ska upp och jobba imorgon. 
Hoppas ni gillade detta lite annorlunda inlägg! 
Kram på er! 

Kommentera inlägget här :