Hej.

publicerat i Allmänt;
Hej på er,
Var ett tag sen jag skrev på bloggen.
Har prioriterat annat.
 
Men sen den 3 november är jag tillbaka på jobbet på heltid,
vilket är skönt, jag börjar få in rutiner mer och mer.
 
Jag har varit på gekås, i Ullared.
Där det gick alldeles för mycket pengar, tänker inte säga hur mycket, för min mamma läser min blogg ;)
 
 
Jag har fyllt 25!!! Jag har ju sån åldersnåja så det är löjligt egentligen. 
För det är ju inte gammal egentligen, men ja, jag är inte där jag trodde att jag skulle vara när jag fyllde 25. 
 
Men det är ingen brådska med det, jag hinner med det senare..
 
Min mamma har varit och hälsat på, eller ja vi var i Övik hos F, men ja vi har fått träffa mamma. 
 
Ja, just nu står det tydligen still i mitt hjärnkontor, men mer saker har hänt, kommer bara inte på de just nu..
 
Nu tänker jag glo lite på youtube och sen sova! 
Ha det bäst.
 
 
 (här skulle det in en bild, men tydligen vill något inte sammarbeta)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Jag tror inte ens jag vill veta... (pengarna)...
Kul att du la in ett inlägg på din blogg igen. :)

Svar: hahah, nä det tror inte jag heller.
Ja :)
sofiajernste.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Monika:

:)

Kommentera inlägget här :