skönhetsprodukter som hittat hem till mig.

publicerat i Allmänt;
Hej på er! 
 
Eftersom att jag tydligen inte har något att skriva om så tänkte jag visa lite skönhetsprylar som hittat hem till mig. 
Visa har jag köpt, alltså varit i butik och valt själv, 
Men större delen av detta kommer från antingen Glossybox eller Lookfantastic. 
På ca 10 dagar så fick jag hem 3 boxar. 
2 från Lookfantastic och 1 från Glossybox. 
Anledningen till det är ju väldigt enkel, jag sa upp glossyboxen, pga ej nöjd med den längre. 
Men då hade man en månads uppsägningstid, och då hade jag hunnit börja prenumenera på LF boxen. 
Och då jag började med LF boxen så sent i november, så fick jag snabbt både novemberboxen och decemberboxen. Och mitt i allt det så kom alltså glossyboxen.
Nåja, nu ska jag sluta tjata om det och istället visa vad som fanns i dessa boxar, och de få sminkprodukter jag köpte när jag var i Ullared. 
 
Så, blir en del bilder här nu. 
 
Först så har vi detta superfina läppstift
 
En makeup brush cleanser
 
En ögonskuggspenna
 
Detta har jag dock inte riktigt listat ut vad det är, om någon vet så kommentera gärna :)
 
En foot and leg spray.
 
Två ögonskuggor som jag köpte i ullared för 9 kr st tror jag det var. 
 
Body butter som luktar riktigt gott! 
 
Ett superfint rouge 
 
Ögonskuggsborste 
 
Hårolja 
 
Ansiktsmask
 
Kajal, köpt i ullared för ca 10-15 kr.
 
Någon slags ansiktskräm 
 
Spraygel för håret
 
Pre shampoo treatment. 
 
Ansiktstvätt
 
Och en ansiktsmask.
 
 
Jag har  tyvärr inte hunnit testa något utav detta, så det ska bli riktigt spännande att testa. 
 
Nåja,det var allt jag ville visa för er idag. 
Ha det bäst. 
 

Kommentera inlägget här :