FÖRLÅT...

publicerat i Allmänt;
Hej på er! 

Jag har totalt glömt bort att blogga.. eller glömt och glömt.. 
Men det har varit full rulle!
Vi har varit hemma hos min mamma.  

härligt som alltid, och intensivt som alltid.. 
Jag behöver allt en semster efter att jag varit till norrbotten.
Vi har varit och hälsat på hos alla möjliga människor.

Vi har varit och sagt hejdå till min mormors hus, som nu är sålt. 
Vi har ätit gott, åkt karusell, spillt kaffe över bilen (sorry F),
vi har spelat fotboll, blåst såpbubblor och en hel massa mer. 

På fredagen åkte vi söderut igen. Vi blev kvar i Övik, då jag vart less på köra, då jag hade feber, och var lite förkyld, samt att jag hade fått något som heter nässelutslag.

Så på fredagkväll höll jag på att bryta ihop, hela jag kliade och mina fötter och ben hade svällt några storlekar.
Ringde till 1177 som tyckte vi skulle åka in, direkt. 
Och fick jag svårt med andingen så skulle vi ringa ambulans, så dom fick möta upp oss.

riktigt så allvarligt var det inte. Och det fick vi veta när vi kom fram och fick träffa läkaren. 
han gav mig medicin som skulle hjälpa, och dagen efter var det som att ingenting hade hänt! :) 
Skönt!


Idag har jag jobbat på byggmax. 
Jobbade stängning, och efter det åkte jag hem direkt. 

Nu måste jag ta och försöka lösa lite problem som uppstått, och sen tänker jag sova riktigt gott! 
Ha det bra! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monika:

Härlig semester ni haft förutom sjukhusbesöket :) Tråkigt men nödvändigt kanske att sälja din mormors hus. Bättre att det får vara levande genom nya boende än att det står och förfaller <3 Vart låg huset?
Kram Monika

Svar: Ja, skönt med lite ledigt! :)
Jodå är det ju absolut, men så otroligt tråkigt!
I Sunderbyn!
sofiajernste.blogg.se

Kommentera inlägget här :